Κρατήστε με ενήμερο για τα PR Awards 2025

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Ενότητα 1: Best PR Campaign per Sector

Επιβραβεύονται οι PR καμπάνιες ανά κλάδο της αγοράς. Κάθε agency ή brand μπορεί να δηλώσει υποψηφιότητα για ολοκληρωμένη καμπάνια που έτρεξε για πελάτη ή για το ίδιο το brand αντίστοιχα. Οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές και μπορεί να δημιουργηθούν νέες ανάλογα με το πλήθος και το είδος των υποψηφιοτήτων. Κάθε υποψηφιότητα που μπορεί να είναι μοναδική στον κλάδο της, θα αξιολογηθεί στο επίπεδο της ενότητας.

1.1 Automotive
1.2 Banking & Insurance
1.3 Construction
1.4 Energy
1.5 Fashion, Beauty & Luxury
1.6 Food & Beverages
1.7 Health, Pharma & Wellness
1.8 Hotel & Restaurant
1.9 Information, Technology & Telcos
1.10 Non-profit-organization & Public Sector
1.11 Retail, Supermarkets & E-commerce
1.12 Sustainability & Environment
1.13 Travel & Transports
1.14 Sports, Culture & Entertainment [NEW]
1.15 Other*

Ενότητα 2: Best in Communications

Επιβραβεύονται οι υποψηφιότητες με βάση τον στόχο/outcome ανά είδος υπηρεσίας.

2.1 Corporate PR & Investors Relations
Επικοινωνία / καμπάνια εταιρικής επικοινωνίας / δράσης και σχέσης με stakeholders ή/και οικονομικές / επενδυτικές σχέσεις.

2.2 Media Relations
Σχέση με τα media

2.3 Public Affairs & Reputation Management
Επικοινωνία / καμπάνια που αφορά σε Public Affairs & Lobbying και βελτίωση της άποψης της κοινής γνώμης.

2.4 Internal Communications / Employee Engagement
Επικοινωνία / καμπάνια για εσωτερική εταιρική επικοινωνία και σχέση με τους εργαζομένους.

2.5 Brand Purpose
Επικοινωνία / καμπάνια που αφορά σε συγκεκριμένο brand και την επικοινωνία του brand purpose.

2.6 Launch
Επικοινωνία / καμπάνια λανσαρίσματος προϊόντος / σειράς προϊόντων / υπηρεσίας / έργου κλπ.

2.7 Digital Advocacy
Επικοινωνία / καμπάνια για την επίτευξη στόχου / κινητοποίηση κοινού με την χρήση τεχνολογίας.

2.8 CSR /ESG Activity
Επικοινωνία/καμπάνια για ESG ενέργειες.

2.9 Diversity / Inclusion
Επικοινωνία / καμπάνια για την ενίσχυση της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.

2.10 Community Engagement
Επικοινωνία / καμπάνια που αφορά στη δημιουργία, την ενίσχυση και την αλληλεπίδραση κοινότητας.

2.11 Event/ Experiential Marketing
Επικοινωνία/ Καμπάνια που αφορά σε event και experiential ενέργειες.

2.12 International PR

Διεθνής επικοινωνία / καμπάνια ή προσαρμογή διεθνούς καμπάνιας για την ελληνική αγορά.

2.13 Tech PR & Data Driven Communications
Επικοινωνία / καμπάνια που χρησιμοποιεί όλες τις σύγχρονες εφαρμογές της τεχνολογίας πχ. AR, VR, Mobile κλπ (αφορά και σε Startups Tech PR) ή/και που βασίζεται στο data driven & automation.

2.14 Low Budget
Επικοινωνία / καμπάνια με budget μικρότερο των €10.000.

2.15 Storytelling / Creative Content
Επικοινωνία / καμπάνια που βασίζεται στο δημιουργικό και πρωτότυπο περιεχόμενο.

2.16 Influence PR / Branded-Native Experience
Επικοινωνία / καμπάνια που βασίζεται στο influence και branded-native περιεχόμενο.

2.17 Other*

Ενότητα 3: Best in Media & Tools

Επιβραβεύονται οι υποψηφιότητες για την καλύτερη πρακτική ή διαχείριση ανά εργαλείο PR

3.1 Social Media
3.2 Internal / External Publication
3.3 Digital Publishing (Blog, Podcast, Magazine, App, etc.)
3.4 Website / Microsite
3.5 Film & Video (Video Series)
3.6 Annual Report & Sustainability Report
3.7 Other*

Ενότητα 4: Most Valuable Response in Transforming Environment
(digital transformation, pandemic, energy crisis, climate crisis, etc.)

Επιβραβεύονται οι εταιρείες για την ανταπόκρισή τους σε περιόδους μεταβλητότητας, αβεβαιότητας και πολυπλοκότητας όπως, ψηφιακός μετασχηματισμός, remote working, πανδημία, ενεργειακή κρίση, κλιματική κρίση κ.λπ.

4.1 Customer & Supplier Relations
4.2 Social / Community Engagement
4.3 Internal Communications & Employee Engagement
4.4 Other*

* Κατηγορiα Other
Στην κατηγορία αυτή υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες των βραβείων. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτή την κατηγορία ελέγχονται από την επιτροπή αξιολόγησης και ο/η πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξολοκλήρου υπό την εποπτεία της επιτροπής αξιολόγησης. Η επιχείρηση που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία Other δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες, αυτό το αναλαμβάνει αυτόματα με την υποβολή.

Κορυφαία Βραβεία

Platinum Awards
Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Επιτροπή Αξιολόγησης, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στην εκάστοτε ενότητα. Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με την σύμφωνη γνώμη του Προέδρου διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει κάποιο ή το σύνολο των προαναφερόμενων platinum awards.

Βραβεία της Χρονιάς
Τα βραβεία της Χρονιάς δίνονται στους υποψηφίους που έχουν επιτύχει το μεγαλύτερο άθροισμα σε βαθμούς από τις βραβευμένες υποψηφιότητες. Κάθε βραβευμένη υποψηφιότητα συγκεντρώνει τους εξής βαθμούς:

  • Platinum award 10 βαθμοί
  • Gold award 7 βαθμοί
  • Silver award 3 βαθμοί
  • Bronze award 1 βαθμός

Best PR Agency / Consultancy of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency/ Consultancy, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες.

Best In-House PR Team of the Year
Το βραβείο θα απονεµηθεί στον In-house PR Team, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες.

Best PR Campaign of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στην καμπάνια, η οποία θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες.

Σημείωση: Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με την σύμφωνη γνώμη του/ της Προέδρου διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει κάποιο ή το σύνολο των προαναφερόμενων βραβείων

Gold – Silver – Bronze Βραβεία
Από τη βαθμολογία της Κριτικής Επιτροπής αναδεικνύονται Gold, Silver ή/και Bronze βραβεία. Είναι πιθανό να δοθούν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων, ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία.

Gold (Χρυσό): Η μια υποψηφιότητα που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας και βρίσκεται πάνω από το γενικό μέσο όρο. Εφόσον υπάρξει ισοβαθμία, δύνανται να δοθούν ισάριθμα Gold.

Silver (Αργυρό): Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν τις αμέσως επόμενες βαθμολογίες ανά κατηγορία)

Bronze (Χάλκινο): Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από το όριο βράβευσης όπως αυτός ορίζεται από το μέσο όρο του συνόλου των βαθμολογιών). Για να δοθεί η τριπλή κατηγοριοποίηση Gold, Silver, Bronze θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις (4) υποψηφιότητες στην ίδια κατηγορία. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, τότε η συγκεκριμένη κατηγορία ενοποιείται /συγχωνεύεται με άλλη μέσα στην ίδια ενότητα.

Όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία (βάσει του μέσου όρου, ο οποίος καθορίζεται από το σύνολο των βαθμολογιών σε όλες τις κατηγορίες, αφού πρώτα ολοκληρωθεί η ψηφοφορία), η Επιτροπή Αξιολόγησης δύναται, κατ’ απόλυτο κρίση της, να αποφασίσει να απονείμει λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης.