Κριτική Επιτροπή
Τις υποψηφιότητες στα PR Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ
Μπέττυ Τσακαρέστου
Πρόεδρος Επιτροπής Αξιολόγησης, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων ADandPRLAB & Επιστημονική Υπεύθυνη της CREATIVE+ της Δομής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Παντείου Πανεπιστημίου
ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
“Τα PR Awards εξελίσσονται σε ένα θεσμό ανάδειξης της αξίας των Δημοσίων Σχέσεων και της εταιρικής επικοινωνίας, μέσα από στρατηγικές, δημιουργικές και καινοτόμες καμπάνιες, δράσεις και πρωτοβουλίες επικοινωνίας, που ξεχωρίζουν για την υψηλού επιπέδου στρατηγική και δημιουργική σκέψη και υλοποίηση, την αποτελεσματικότητα, το thought leadership, την ανάδειξη και επικοινωνιακή αποτελεσματική υποστήριξη κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων και λύσεων αιχμής, «ταράζοντας τα νερά», ανατρέποντας στερεότυπα σε συμπεριφορές, αντλώντας insights μέσα από την επιστημονική έρευνα αιχμής, την αξιοποίηση μεγάλων δεδομένων και εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης και ταυτόχρονα, επιδιώκοντας όλο και πιο συστηματικά τη συν-δημιουργία με τους χρήστες, ακούγοντας και συμπεριλαμβάνοντας την εμπειρία και τη γνώση τους.
Τα PR Awards, επιβραβεύουν τα κορυφαία στρατηγικά, δημιουργικά και καινοτόμα έργα, πρωτοβουλίες και καμπάνιες Δημοσίων Σχέσεων, με θετικό αντίκτυπο και επίδραση, ενδυναμώνοντας εταιρικά brands και οργανισμούς με κοινωφελές ή θεσμικό έργο να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης, να αντλήσουν υποστήριξη και συμμετοχή, να διαχειριστούν κρίσεις, να καινοτομήσουν σε νέα πεδία, να αναδείξουν το έργο και την θετική επίδραση και επιρροή τους σε ένα ευρύ και αλληλένδετο πεδίο εταιρικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων (ESG, DEI) και σκοπών με τη συνεργασία των ενδιαφερόμενων κοινών- πολιτών και stakeholders. Οι Δημόσιες Σχέσεις και οι επαγγελματίες που υπηρετούν το οικοσύστημα της επικοινωνίας και της καινοτομίας, σε ιδιωτικούς, κοινωνικούς ή δημόσιους οργανισμούς αναλαμβάνουν όλο και πιο ένθερμα την ευθύνη να συνεισφέρουν στη διατήρηση ενός πεδίου ανοιχτού διαλόγου, συνεργασίας, σεβασμού, αποδοχής και συμπερίληψης για τις κοινωνίες μας, που είναι σε περίοδο μεγάλων μετασχηματισμών.
Ευχαριστώ θερμά τη Boussias για την τιμή να υπηρετώ τα PR Awards από τη θέση της Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής, αποτελούμενης από κορυφαίες και κορυφαίους επαγγελματίες και συναδέλφους πανεπιστημιακούς, συμμετέχοντας όλοι στην διαμόρφωση, εξέλιξη, ανάπτυξη του οικοσυστήματος της επικοινωνίας, με επίκεντρο πλέον την ευημερία των ανθρώπων και του πλανήτη.”
Τα PR Awards, επιβραβεύουν τα κορυφαία στρατηγικά, δημιουργικά και καινοτόμα έργα, πρωτοβουλίες και καμπάνιες Δημοσίων Σχέσεων, με θετικό αντίκτυπο και επίδραση, ενδυναμώνοντας εταιρικά brands και οργανισμούς με κοινωφελές ή θεσμικό έργο να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης, να αντλήσουν υποστήριξη και συμμετοχή, να διαχειριστούν κρίσεις, να καινοτομήσουν σε νέα πεδία, να αναδείξουν το έργο και την θετική επίδραση και επιρροή τους σε ένα ευρύ και αλληλένδετο πεδίο εταιρικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων (ESG, DEI) και σκοπών με τη συνεργασία των ενδιαφερόμενων κοινών- πολιτών και stakeholders. Οι Δημόσιες Σχέσεις και οι επαγγελματίες που υπηρετούν το οικοσύστημα της επικοινωνίας και της καινοτομίας, σε ιδιωτικούς, κοινωνικούς ή δημόσιους οργανισμούς αναλαμβάνουν όλο και πιο ένθερμα την ευθύνη να συνεισφέρουν στη διατήρηση ενός πεδίου ανοιχτού διαλόγου, συνεργασίας, σεβασμού, αποδοχής και συμπερίληψης για τις κοινωνίες μας, που είναι σε περίοδο μεγάλων μετασχηματισμών.
Ευχαριστώ θερμά τη Boussias για την τιμή να υπηρετώ τα PR Awards από τη θέση της Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής, αποτελούμενης από κορυφαίες και κορυφαίους επαγγελματίες και συναδέλφους πανεπιστημιακούς, συμμετέχοντας όλοι στην διαμόρφωση, εξέλιξη, ανάπτυξη του οικοσυστήματος της επικοινωνίας, με επίκεντρο πλέον την ευημερία των ανθρώπων και του πλανήτη.”
συντονιστησ κριτικησ επιτροπησ
Βασίλης Λώλας
Founder, IN-TOUCH COMMUNICATIONS
Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής
Γιώργος Ανθουλάκης
Communications Director, Greece, Malta, Cyprus, MICROSOFT
Ματθαίος Βάλβης
Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Όμιλος ΑΒΑΞ
Αλεξανδρα Γεωργιάδου
Διευθύντρια Επικοινωνίας, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
Ελένη Γιαλαμά
Manager of Corporate Communications Marketing Department, Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
Αγάπη Γιαννακάκη
PR Manager | Corporate & Regulatory Affairs & Communications Team, ΟΠΑΠ
Λυδία Γιαννακοπούλου
Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Όμιλος ΤΙΤΑΝ
Δήμητρα Δασκαλάκη
Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας,
METRO ΑΕΒΕ
Αλέξανδρος Δελλασούδας
Marketing Director, Rolco Bianil S.A.
Κωνσταντίνος Εφραιμίδης
Επικεφαλής Επικοινωνίας,
Enel Green Power Hellas
Σίσσυ Ηλιοπούλου
Head of Marketing & Media, Lamda Development
Ανδρονίκη Κάβουρα
Καθηγήτρια, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΠΑΔΑ
Άννα Κεχαΐδου
Senior Manager, Newsroom & Publishing, South East Europe, ADIDAS
Δρ Αγγελική Κοσμοπούλου
Εκτελεστική Διευθύντρια, Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης Ιδρύτρια, Storymentor
Αλέξανδρος Κωστήρογλου
Head of Marketing Operations & Communications, VOLVO CAR HELLAS
Βικτώρια Λουπάκου
Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, LENOVO Ελλάδας & Κύπρου
Ρηνέτα Μήτση
Corporate Affairs & Communication Director, Όμιλος GOODY'S - EVEREST
Αρετή Ντάρμα
PR Manager, LOUIS VUITTON
Έρικα Ξηρουχάκη
Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εταιρικών Υποθέσεων Ελλάδας, ELDORADO GOLD
Θωμάς Σιόλας
Marketing Manager Greece Central Southern Europe, IRON MOUNTAIN
Δόμνικα Σκρέτα
Head of Marketing & Communications, Antenna Audio
Τζελίνα Σούχλα
Communication Manager,
OLYMPIC BREWERY
Αικατερίνη Σταυριανέα
Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Επικοινωνίας & Μ.Μ.Ε., Ε.Κ.Π.Α.
Γιώργος Τσαπρούνης
Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας,
Όμιλος INTRAKAT
Ιωάννα Παπαδοπούλου
Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ
Αφροδίτη Πηγή
Chief Μarketing and Communications Officer, FF OPSCO
Γιάννης Φρέρης
ex-Member of the Board of the European Association of Communication Directors (EACD)
Ρόη Χάικου
Corporate Communications Director, ATTICA BANK
Δρ Μαρία Χάλαρη
Head of Internal Communications & Change, EUROBANK
Χρήστος Χατζηιωάννου
Director of Brand Experience,
24 MEDIA
Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των PR Awards 2024
“Η προβολή εξαιρετικών πρακτικών στις Δημόσιες Σχέσεις (PR) αναδεικνύει τη σημασία του Brand Image & Brand name. Τα PR Awards αποτελούν ένα θεσμό για την ανάδειξη καινοτόμων PR στρατηγικών, καλλιεργώντας μια κουλτούρα ανοιχτής επικοινωνίας & δημιουργικότητας.
Αυτή η διαδικασία υποκινεί τις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν προηγμένες PR τακτικές, ενισχύοντας την εταιρική ταυτότητα και συνεισφέροντας στη διαρκή επιτυχία σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.”
Αλέξανδρος Δελλασούδας, Marketing Director, Rolco Bianil S.A.
Αλέξανδρος Δελλασούδας, Marketing Director, Rolco Bianil S.A.
“Ο τομέας της Eπικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα εξελίσσεται σταθερά παρουσιάζοντας μια μεγάλη δυναμική τα τελευταία χρόνια. Διοργανώσεις όπως τα PR Awards αναδεικνύουν το ρόλο και τη σημασία του για τους οργανισμούς και επιβραβεύουν τη δουλειά διαφορετικών ομάδων δίνοντας στήριξη και έμπνευση για να συνεχίσουμε, θέτοντας κάθε φορά υψηλότερους στόχους! Η φετινή διοργάνωση θα αποτελέσει για ακόμη μια φορά, ευκαιρία για να αναδειχθεί η δημιουργικότητα και η στρατηγική σκέψη, αλλά και για να ανταλλάξουμε νέους τρόπους προσέγγισης του τομέα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.”
Σίσσυ Ηλιοπούλου, Head of Marketing & Media, Lamda Development
Σίσσυ Ηλιοπούλου, Head of Marketing & Media, Lamda Development
“Οι καλές τακτικές του PR είναι σημαντικό να προβάλλονται ώστε όλος ο κλάδος των Δημοσίων Σχέσεων να παίρνει παράδειγμα από τις αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας άλλων brands που ξεχώρισαν. Ο θεσμός των βραβείων είναι ένα είδος αναγνώρισης και επιβράβευσης των ατόμων που δούλεψαν στα projects που βραβεύονται, δίνοντας ένα κίνητρο στους επαγγελματίες του κλάδου να συνεχίσουν ή ακόμα και να ξεπεράσουν όλα όσο πέτυχαν στις προηγούμενες καμπάνιες επικοινωνίας τους. ”
Άννα Κεχαΐδου, Senior Manager, Newsroom & Publishing, South East Europe, ADIDAS
Άννα Κεχαΐδου, Senior Manager, Newsroom & Publishing, South East Europe, ADIDAS
“Οι καλές πρακτικές Δημοσίων Σχέσεων αξίζει να προβάλλονται, ώστε να διαδίδεται η γνώση, να αποτελούν έμπνευση και τροφή για σκέψη, να θέτουν τον πήχη υψηλότερα για ακόμη καλύτερες και αποτελεσματικότερες ενέργειες επικοινωνίας.
Τα PR Awards, με την ανάδειξη και αναγνώριση των καλών πρακτικών, συμβάλουν καθοριστικά στην προβολή και διάδοση τους, καθώς αποτελούν ένα καταξιωμένο θεσμό με εγκυρότητα και αναγνώριση.”
Αφροδίτη Πηγή, Chief Μarketing and Communications Officer, FF OPSCO
Αφροδίτη Πηγή, Chief Μarketing and Communications Officer, FF OPSCO
“Γιατί είναι όμορφο, παραγωγικό και τελικά εμπνευστικό για το σύνολο του κλάδου, να αναδεικνύονται αξιόλογες δουλείες συναδέλφων και ομάδων, που συνδυάζουν τη στρατηγική με τη δημιουργικότητα και τελικά αποδεικνύουν ότι στη δουλειά μας δεν υπάρχει «ταβάνι»!”
Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager, OLYMPIC BREWERY
Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager, OLYMPIC BREWERY
“Σε μια εποχή που πολλά “μεταφράζονται” ως επικοινωνία για να υποδηλώσουν κάτι που δεν είναι ουσίας, οι επαγγελματίες της εταιρικής επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων συνεχίζουν με αφοσίωση να χτίζουν το κύρος, την φήμη, την αξιοπιστία των εταιρειών και των οργανισμών που υπηρετούν. Η ανάδειξη των καλύτερων προγραμμάτων και πρωτοβουλιών μέσα από τα PR Awards μάς υπενθυμίζει ότι η επικοινωνία είναι στρατηγική, μια απαιτητική, σημαντική όσο και δημιουργική, εταιρική λειτουργία.”
Ρόη Χάικου, Corporate Communications Director, ATTICA BANK
Ρόη Χάικου, Corporate Communications Director, ATTICA BANK
“Η ανάδειξη των best practices έχει διττή σημασία. Από τη μία δίνει κίνητρο στους επαγγελματίες του marketing και των Δημοσίων Σχέσεων να υλοποιούν projects τα οποία θα είναι αξιέπαινα. Και από την άλλη δίνει τεράστια χαρά στις ομάδες οι οποίες βραβεύονται. Η επιβράβευση είναι τεράστιο κομμάτι στη δουλειά μας, ένα κομμάτι που πολλοί συνήθως το αμελούν και τα βραβεία είναι εκεί να δώσουν τα εύσημα σε εκείνους που τα αξίζουν. ”
Χρήστος Χατζηιωάννου, Director of Brand Experience, 24 MEDIA
Χρήστος Χατζηιωάννου, Director of Brand Experience, 24 MEDIA